Nowa jakość usług w serwisie kulinarnym - innowacyjna generacja kelnerów

 Rezerwacja zakończona
 
124
Kategoria
Żywienie i usługi gastronomiczne
Termin
poniedziałek, 10 grudzień 2018 - środa, 12 grudzień 2018
Miejsce
Warszawa
Telefon
22 729 59 05, 22 729 73 02
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Forma realizacji
seminarium
Osoba odpowiedzialna za realizację
Małgorzata Pawlonka

Adresaci / Grupa docelowa uczestników:

  • nauczyciele kształcenia zawodowego prowadzący zajęcia z przedmiotów gastronomicznych

 

Zamierzone cele:

  • poznać zasady nowej jakości usług w serwisie kulinarnym
  • poznać sposoby obsługi konsumentów o różnych cechach psychologicznych
  • przedstawić standardy wymagań w zakresie profesjonalnej obsługi klienta
  • przeanalizować sposoby zachowania się personelu w sytuacjach konfliktowych, trudnych (trudny klient)
  • poznać sposoby efektywnej sprzedaży poprzez skuteczną prezentację oferty
  • rozpoznać potrzeby klienta oraz prezentować ofertę w sposób zbieżny z oczekiwaniami klienta
  • przedstawić zasady relacji kelner – kucharz

 

Instytucje współpracujące:

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

  • Hotel Bristol w Warszawie

 
 

Terminy

  • Od poniedziałek, 10 grudzień 2018 do środa, 12 grudzień 2018